UniCa UniCa News Avvisi International Economics. Teams

International Economics. Teams

Autore dell'avviso: Francesco Pigliaru

28 marzo 2022
If you plan to take this course, please join the team "International Economics" on the MS Teams platform, where you can find further information and some course material to download. To join it, go to MS Teams, click on "Unisciti a un team/Join a team" and use the following code: arbctmc. If you experience any difficulty, please write me at pigliaru@unica.it.

27 ottobre 2022

Seminario IANG 2

Come i giovani stanno insieme? Una discussione a partire dai volumi ‘Forms of Collective Engagement in Youth Transitions: A Global Perspective’, Brill, 2021 e ‘Youth Collectivities: Cultures and Objects’, Routledge 2021, curati da V Cuzzocrea, B Schiermer, B Gook. Intervengono: Sebastiano Benasso (Università di Genova) e Carmen Leccardi (Università Milano Bicocca). Partecipano alla discussione gli autori: Massimiliano Andretta (Università di Pisa), Enzo Colombo (Università di Milano), Valentina Cuzzocrea (Università di Cagliari), Ilaria Pitti (Università di Bologna) e Paola Rebughini (Università di Milano) Coordina: Giuliana Mandich (Università di Cagliari)